9-7-2014 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Leenaers - WaarBenJij.nu 9-7-2014 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Leenaers - WaarBenJij.nu

9-7-2014

Door: dieuw

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, Visalia

Na het ontbijt naar de zuidingang van yosemity gereden naar mariposa groves, een bos met indrukwekkend hoge sequoia bomen. Daarna met de camper naar visalia waar we nu op de camping staan en lakker relaxen. Morgen een lange rit naar Las vegas voor de boeg.

• 10 Juli 2014 - 21:31

Bren En Mark:

Hoi vakantiegangers,

Dat is leuk zeg zo'n dagboek online.
    Dagelijks kunnen we jullie avonturen met enkele plaatjes volgen.

Jullie hebben al aardig wat leuke dingen gedaan zo te lezen.
    En nu op naar het grote las Vegas.
    Nog steeds mijn droom om daar eens heen te gaan, en jullie zijn er als jullie dit lezen!!!
    Super leuk.

Hier in Nederland alles goed.
    Vandaag mooi warm weer gehad, de afgelopen twee dagen continue regen, de hele dag door.
    En gisteren de halve finale Nederland....helaas verloren maar we waren dichtbij.

Jullie lekker genieten doen wij ook.
    En we lezen graag de nieuwe verhalen met bijbehorende foto's.

Liefs Mark, Brenda, Thijs en Niels

• 11 Juli 2014 - 21:16

Ria Ulfman:

Hallo lieve mensen aan de andere kant van de oceaan. Wat leuk om te zien dat jullie het naar je zin hebben. Lotte wel meer lachen op de foto's hoor. We wensen jullie nog veel mooie momenten en we blijven jullie volgen ook vanuit Frankrijk. Nogmaals a lot of fun and enjoy your trip.
    Lieve groet van Leen,Ria,Tijmen en Jelle

• 12 Juli 2014 - 18:45

Diana Scheperman:

Ook hier in Turkije volgen wij jullie!!
    Erg leuk om het te zien en te lezen!
    Maar jullie moeten de spannende verhalen
    Vertellen als jullie terug zijn hoor!